Чому ви вічно відкладаєте важливі справи?

«Я довго був неймовірним неробою, поки не розібрався, чому я прокрастиную. Від вас потрібно тільки величезне бажання впоратися з цією проблемою: порядок дій, який я опишу далі, обов’язково допоможе – пише Суреш Ратінам, архітектор.

  • Відслідковувати, чим ви займаєтеся ЩОДНЯ. Коли я тільки почав вести списки справ, якими я постійно займаюся, мені здавалося це безглуздою тратою часу. Але пізніше, проаналізувавши їх, я зрозумів, чому мені вистачає часу на шкідливі звички, а на важливі справи не вистачає. Найбільше часу я проводив у Facebook, де натискав на всі посилання поспіль. Мій звичайний шлях – з Facebook на YouTube, а далі в Twitter – подивитися, що нового. Це тривало знову і знову – нескінченна і марна трата дорогоцінного часу.
  • Зрозумійте, ЧОМУ ВИ ПРОКРАСТІНУЄТЕ. Ми ледарюємо через звички, які створюємо самі ж. Поки ми працюємо, в голову залітає випадкова думка на кшталт «Куди поїхати відпочивати?». І ось я заходжу на Facebook, щоб подивитися, куди поїхали друзі. Що-небудь чіпляє мій погляд, і починається нескінченний потік кліків.
  • Розберемося, як ЗАВЕСТИ КОРИСНІ ЗВИЧКИ. Я жив так кожен день, і мені ніколи не вистачало часу для важливих справ, але, прочитавши книгу Чарльза Дахігга The Power of Habit, я в усьому розібрався. Розуміння того, як працюють звички, дуже допомогло мені. У мене випадкова думка приводила до того, що я починав шукати в інтернеті щось нове, нагороджуючи себе моментом радості на стресовій роботі. Це забирало багато часу. Хитрість в тому, щоб поміняти погану звичку на хорошу, яка підвищить продуктивність.
  • ЗМІНІТЬ РЕЖИМ ДНЯ. Щоб не відволікатися, я вимкнув інтернет (велика частина роботи його не вимагає, а тому я просто вимикаю на цей час Wi-Fi), почав записувати випадкові думки в блокнот і обмірковувати їх тільки на дозвіллі, а також розставив тимчасові обмеження на роботу і навіть спілкування з колегами, що допомогло мені краще зосереджуватися.
  • Відстежуйте нові корисні звички. Слідкуйте за собою: записувати кожну дію в конкретний момент непросто, тому я став витрачати 1,5 години перед сном на те, щоб записати все зроблене за день. Я поділяв добу на часові проміжки і обмірковував, як зробити завтрашній день краще. Також я розставляв пріоритети в справах на завтра (зазвичай це 3 речі, які я повинен зробити за день) і аналізував свої успіхи за місяць і квартал, щоб підвищувати продуктивність і далі.

Так я навчився знаходити більше часу для по-справжньому важливих справ. Сподіваюся, це допоможе і вам».

https://kozhen.in.ua/wp-content/uploads/2018/01/prokrastination.jpg

0 коментарів до “Чому ви вічно відкладаєте важливі справи?”

Написати відповідь або коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Старіша публікація →