Як влаштовані супермаркети: хитрощі, які змушують вас купувати. Частина 3

Друзі! Закінчуємо розповідати вам про маркетингові ходи, до яких вдаються великі магазини, аби ми з вами купували в них щоразу більше необов’язкових нам речей.  Супермаркети і мережеві магазини навчилися професійно контролювати розум своїх споживачів (частина 1 та частина 2). Тому будьмо пильними і мудрими. )

Вони пропонують свої “пари товарів”

Всі люблять пару.  Так і в супермаркеті.  Так звані супутні товари завжди ставлять поруч з основними.  Поруч з пивом – чіпси або пакетики з сушеної рибкою, поруч з печивом – соки або газовані напої, поруч з сорочками – краватки і т.д.  Все для того, щоб ви купили більше.

Вони продають м’ясо і рибу на тлі білих стін

М’ясо і риба часто продається на білому тлі, щоб виглядати свіжішими.  А такі візуальні трюки, як дерев’яні полиці і приємне освітлення змушують людей витрачати більше.

Вони закликають до вашої жадібності

Здається, що потік промоутерських акцій просто невичерпний. Купи один шампунь і другий отримай в подарунок.  Супер угода!  Однак перед тим як купувати шампунь, подумайте, чи дійсно він вам необхідний або буде припадати пилом протягом 3 місяців?  Купуючи два товари за меншою ціною, ви мало що виграєте, а от супермаркет збільшує оборот продажів.  Крім того за зниженими цінами звичайно продають залежаний або прострочений товар.

Вони фарбують стіни в теплі тони, щоб ви затрималися в магазині довше

Теплі кольори привертають і змушують споглядати.Дослідження показали, що люди дуже довго вибирають який фруктовий сік купити, тому ці ряди фарбують в червоний колір.

Вони ставлять музику, щоб ви більше витрачали

Музика також грає не останню роль в спробі «розкрутити» вас на покупки.  Наступного разу, коли опинитеся в торговому центрі, закрийте очі і прислухайтеся.  Ви напевно почуєте мелодійну музику, яка також є частиною стратегії.  Під таку музику ми підсвідомо уповільнюємо крок, зупиняємося перед прилавками і розглядаємо товар.  Супермаркети крутять легкі хіти, поліпшують настрій, аби спонукати вас зробити «імпульсивну покупку», якої не було у вашому списку.

Вони мають у своєму розпорядженні полиці з усякою дрібницями біля каси, щоб ви робили спонтанні покупки

Біля каси можна помітити ще більше товару, який відноситься до так званої категорії «спонтанних покупок».  Батончики, дешеві журнали, жуйка, м’ятні цукерки і газована вода… Останній шанс супермаркету змусити вас витратити гроші.  Зазвичай біля каси стоять полки з шоколадками, які ви, швидше за все, візьмете в якості нагороди за довгий шопінг. Розглядати і вибирати подібні товари ви будете в будь-якому випадку – адже потрібно якось згаяти час у черзі.  А на тлі «великих» покупок, покупка жуйки або батончика «на доріжку» за півкопійки грошей просто не сприймається нами як така.

Вони прив’язують вас до себе за допомогою дисконту

Ну а розплачуючись на касі ви звично дістанете дисконтну картку.  Невелика знижка міцно прив’яже вас до цього супермаркету.  А постійний клієнт – це золота жила.  Адже ви залишите тут наступного разу ще більше грошей.

https://kozhen.in.ua/wp-content/uploads/2018/03/intro-700x438.jpg

0 коментарів до “Як влаштовані супермаркети: хитрощі, які змушують вас купувати. Частина 3”

Написати відповідь або коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *