Лістікли 

Психологічні трюки, що полегшують спілкування.

1. Коли колеги по офісу зупиняються біля мого столу, вирішують зі мною поговорити і відмовляються залишати мене в спокої, я встаю і йду наливати собі води, продовжуючи з ними спілкуватися. Потім замість того щоб йти до свого столу, я йду до їх столу, і вони інстинктивно сідають за нього. У підсумку я просто завершую діалог і повертаюся до роботи

2. Мій молодший син (4 роки) недавно перейшов до стадіх “Чомчки”. Я прочитала в статті, що найкращий спосіб зупинити нескінченний потік питань – це запитати «я не впевнений, а ти що думаєш?» Це як дар божий. Дитина сам відповідає на своє питання, ти говориш щось типу «мені подобається твоя версія», і він тут же від тебе відстає. геніально.

3. Щоб уникнути драми на роботі і всім подобатися, потрібно робити компліменти людям за їх спиною.

4. На даний момент у мене в підпорядкуванні близько 240 людей в шести ресторанах. Найчастіше буває складно змусити їх робити те, що потрібно. Як виявилося, фраза «Мені потрібна твоя допомога з …» дуже дієва. Людям треба відчути себе потрібними, що завдяки їхнім діям щось змінюється. Якщо ви даєте їм це зрозуміти, це призводить до реальних змін.

5. Просте вислуховування кого-небудь без давання порад або виитгування інформації зазвичай дозволяє мені дізнатися про людину більше, ніж якщо б я розпитував його.

6. Я працюю креативним директором. У мене багато чудових клієнтів, але, на жаль, досить неприємних менеджерів з їх боку. Найчастіше їх мантра: «Якщо це не моя ідея, то це нікуди не годиться». Іноді мені доводиться наводити приклади того, як Google, Tesla, Amazon, Samsung і тд щось роблять, і ми б могли скопіювати їх ідеї. Вони в захваті. Найчастіше, ідеї мої або моєї команди. Працює безвідмовно.

З цим «трюком» акуратніше – кожен раз ним користуватися не варто. Він працює, але потрібно знати, коли він потрібен. Якщо так говорити постійно, ви знецінити свою ж роботу. Також це може привести до того, що підвищать тих, хто цього, може, і не заслуговує.

7. Коли я вирушаю патрулювати віддалені зони для піших прогулянок, мені треба стежити, щоб не було людей з собаками – це заборонено. Рейнджер підказав, що треба питати тих, хто приходить з собаками: «Ви шукаєте, де б вигуляти вашу собаку?» Це дає їм шанс прикинутися, що вони не знали про правила (зрозуміло, скрізь висять знаки), так що їм не так ніяково . Потім я даю їм брошурку з стежками, де можна ходити з собаками. Відмінний спосіб уникнути конфлікту, часто користуюся схожими трюками і в інших сферах життя.

8. Під час суперечки – оберіть, на чому погодитися, а потім проштовхуйте свою позицію.

9. Краще казати «Ти маєш рацію» замість «Я знаю». Тоді ти не будеш виглядати дурником, адже інша людина могла тільки що дізнатися про це.

10. Якщо вам потрібно щось запам’ятати, думайте про це, роблячи щось незвичайне. В результаті спогад зв’яжеться з цим «чимось» і в майбутньому «щось» буде викликати конкретно цей спогад.
Наприклад: вам потрібно буде винести сміття перед сном. Покладіть подушку в інший кінець ліжка.

11. Якщо ви комусь щось простягнете, він швидше за все це візьме. Найвеселіше психологічний трюк.

12. Якщо вам потрібно когось заспокоїти і змусити їх спілкуватися – задайте питання про якісь цифри / особисту інформацію. Я працюю на гарячій лінії, і це дуже добре працює.
Якщо хтось втратив над собою контроль або закрився, питання про їх телефонний номер / адресу / страховку / дату народження може витягнути їх з цього емоційного стану і повернути в той, в якому вони можуть більш легко і спокійно пояснити, що сталося. Я часто задаю ці питання, навіть якщо у мене є ця інформація, щоб деескалувати ситуацію.

13. Якщо з вами розмовляє хтось сором’язливий, то раджу дивитися на нього і періодично кивати головою. Це допомагає таким людям продовжувати розмову.

14. Замість «Чи є у вас питання?» Питайте «Які у вас є питання?»
По-перше, це найчастіше закінчується тишею, а по-друге створює комфортну ситуацію, яка допомагає людям зібратися і сформулювати їх питання.

15. Моя дружина говорить, що це сама маніпулятивна річ, яку я роблю.
Коли я випадково зустрічаю свого знайомого (не друга, а знайомого!), Я природно вітаюся, і подальший діалог виглядає приблизно так:
Я – Привіт! Як ся маєш, ім’я? Непогано виглядаєш!
Вони: * сміх * Дякую! Чудово, а ти як?
Я: Прекрасно, ось прямую в місце, в яке я йду в справжній момен і чому я туди йду. А ти як тут опинився?
Вони: * Розповідають так само докладно, куди прямують і чому *
Я – Відмінно! Що-ж, не буду тебе більше затримувати. Гарного дня, ім’я!
Цей трюк залишає співрозмовника в гарному настрої, не залишає місце для будь-якої незручності від переривання розмови і змушує їх захотіти піти.

16. Одні з моїх улюблених:

Якщо ви весь час здаєтеся щасливим, коли когось зустрічаєте, то рано чи пізно вони теж будуть раді вас бачити.
Будьте ласкаві, навіть до неприємних людей. Весело спостерігати, як вони поступово заспокоюються, коли бачать як ви не підаєтесь емоціям.

Не ображайте людей, а давайте їм зрозуміти, чого ви б від них хотіли. Наприклад, якщо хтось очевидно грубо поводиться, скажіть, що вам дуже подобається, коли він / вона розмовляє з вами чемно. Вони не можуть на це нічого заперечити і поступово усвідомлюють свою помилку.

Спочатку попросіть щось нездійсненне і отримаєте відмову, а потім просите те, що вам потрібно. Ця техніка називається «Дверима в обличчя».

Під час суперечки, зберігайте спокій і фокусуйтеся на проблемі, а не на людині (якщо, звичайно, людина сама не є проблемою, в такому випадку не соромтеся її позбутися)

Якщо ви хочете видати якусь критику, спробуйте затиснути її між двома позитивними фактами про людину (позитивне – негативне – позитивне). Зазвичай так люди краще сприймають критику.

Хочете змусити людей добре до вас ставитися? Попросіть їх про послугу, навіть самому дрібному на кшталт «не міг би ти потримати мою ручку пару секунд». Це обманює мозок, тому що він думає «я погодився допомогти цій людині, значить, він мені подобається, інакше я б не став».

17. Якщо доводиться вислуховувати чиїсь відмовки або якщо ця людина просто поводиться некоректно, найчастіше кращий спосіб – це просто дивитися на них з легкої зацікавленістю і нічого не відповідати. Якщо не ставити їм ніяких питань, вони просто самі заженуть себе в кут і розгубляться у власних словах.
Мене цього трюку навчив старий директор, який контролював буквально все під час зустрічей, тому що був самим мовчазною і незворушною людиною в кімнаті. Я пам’ятаю випадок, коли йому задали абсолютно безглуздий питання, а він просто дивився на цю людину секунд 15. 15 секунд – це досить довго, якщо на тебе витріщаються в кімнаті, де купа народу. Так що він просто сідав назад в крісло, а ніхто не міг зрозуміти, чи то директор злиться. Чи то просто мовчки обмірковує питання.

18. Я працюю з купою адвокатів-ідіотів і постійно використовую фразу «ти правий» – навіть якщо вони мають рацію в якийсь найменших дрібниць, це змушує їх відчувати себе розумними і вони відразу ж розслабляються. Більш того, він продовжують тебе слухати, бо підсвідомо чекають ще компліментів * злісний сміх *

19. Дякуйте людям за якості, яких ви від них хочете. Замість того, щоб вибачатися перед клієнтом за запізнення, скажіть їм спасибі за терпіння і розуміння. працює безвідмовно.

20. Замість відкритої суперечки, я спочатку погоджуюся з людиною, потім роблю коментар по їх позиції, і в кінці пояснюю свою позицію. Завжди треба закінчувати на позитивній ноті.

Ідея в тому, щоб показати супернику повагу до його позиції. Маючи на увазі, що людина не повний ідіот, в його словах завжди є щось розумне. Замість того, щоб затикати людини і вказувати на його помилку, ви його вислухуєте. Потім ви зможете висловити свою точку зору. Мета в тому, щоб мати обмін думками, а не тупу суперечку, де ніхто ні з ким не згоден і в підсумку йде, нічому не навчившись у співрозмовника.

21. Не кажіть «все нормально», коли хтось перед вами вибачився. Краще скажіть ‘спасибі, що вибачився».
Якщо хтось перед вами за щось вибачається, то вони точно зробили не щось нормальне. Моя мама працює в дитячому садку, і цей трюк дійсно багато що змінює, дозволяє людям рости і вести діалог. «Спасибі, що вибачився. мені не подобається, коли ти мене б’єш »або щось типу цього.

22. Будьте прямолінійні і суб’єктивні, коли вам щось треба. Замість того, щоб питати «чи є у кого-небудь ручка» запитаєте «у кого є ручка». Замість того, щоб просити когось зателефонувати в швидку скажіть «так, ти, в синій куртці, як тебе звати? Ок, Том, подзвони в швидку і скажи, коли вони поїдуть до нас »

23. Коли я знаю, що хтось від мене щось приховує, я просто дивлюся на них і мовчу – не киваю, ні на що не натякаю – просто дивлюся. Тиша зазвичай витягує з людини правду або якусь деталь. Трюк називається «агресивне слухання».

Недавні публікації